Fredag

Goddag alla söta!

Hade en super trevlig kväll igår med tjejerna. Började med resturang besök och sedan när vi kom hem blev det impulsbio. Så 13 minuter innan bion börjar så satte vi oss i bilen och raceade till biografen. Vi såg nya Mumie filmen, jag kunde inte hålla mig för skratt under stora delar av filmen, så mycket som var roligt i den. Även fast den ändå ska vara lite seriös i det hela.
Efter biobesöket så bar det av hem till mig igen, fast vi fick vända rätt fort då vi skulle hämta upp Emelies syster och skjutsa hem henne.
Sen tillslut hamnade vi hemma hos mig och vid halv 4 imorse åkte dom hemifrån mig efter att vi suttit och pratat en massa deepstuff helanatten. Det vart en ritkigt tjejnatt och det var lovly. Mer sådan kväller tjejer!

Så idag vart det sovmorgon för min del ;D.

Henrik har åkt för att jobba och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska troligen ta mig ännu en promenad idag, för promenaden igår var riktigt skön. Ska nog ladda Ipoden med lite bra musik och gå ut och traska.
Fast först ska jag nog piggna till lite och ta tag i lite bloggdesigner.

Vad gör ni idag?

Kommentera här;
Postat av: lisa

haha :p

2008-08-15 @ 19:41:02
Blogg: http://dundernalle.blogg.se/
Postat av: Hilal

Hejsan!:)

Ville bara säga att jag lottar ut ett par örhängen i bloggen! :)

Kika gärna in! :D

2008-08-15 @ 20:24:44
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0