Fredag

Hej alla sötisar!

Nu kom jag precis hem efter en heldag på salongen, eller iaf en halvdag.
Var på min gamla salong (som jag hade praktik på) och fixade mitt hår hos Amanda som är deras 3års praktikant. Hon är verkligen jätte duktig så jag oroa mig inte alls. Fast å andra sidan så är det är hon som har färgat mitt hår det senaste året så jag litar på henne till fullo.
Har gjort en lite förändring i mitt hår nu, det är lite brunt nu faktist. Ska lägga upp före och efter bilder nu strax, ska bara tvätta mitt hår en gång. För jag avskyr verkligen lukten av nyfärgat hår, klarar inte av det för fem öre.
Så när jag har tvättat igenom håret och fixat det så kommer bilder på före och efter upp :)

Ska packa ihop mina saker för ikväll nu, för just nu ligger allt bara i en hög på sängen. För ikväll åker jag och Henrik upp till Hudiksvall för helgen. Det är lyskväll imorgon ute på hans landställe. Ska bli mysigt.
Hoppas bara han orkar köra idag och inte är för trött (för han jobbar 11-20 idag).

Så nu ska dricka upp mitt chai te för att sedan palla mig mot duschen.
Vad gör ni själv denna fredags kväll/eftermiddag? :)

Kommentera här;
Postat av: jessica

tack så mycket! den är verkligen jättefin, är nöjd nöjd nöjd. bara en pyttesak. :P kan man inte göra texten när jag länkar rosa? :/ så de syns lite mer. tex nu när jag skulle länka till dig så såg man inte att det var en länk.. kram jessica :D

2008-08-29 @ 18:24:53
Blogg: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0