Ett häslosamare liv

Godkväll alla sötisar!

Har spenderat min kväll framför min fars dator (bara för att jag inte har Word eller skrivare på mi) Har suttit och letat upp recept och läst på om GI och Low carb. Var väldigt inne på Low Carb, men sen tipsade mamma mig och att hon har en bok med GI och där finns ett kom-igång-program på 2 veckor. Då man strikt ska äta som det står där, för att man ska ställa in kroppen på lite kolhydrater. Tror det blir jag, mamma, pappa och Henrik som ska äta efter den här dieten. Blir nog svårare med min bror som är väldigt kräsen med sin mat. Fast antaligen kommer han nog äta en hel del av maten, för lat som han är lär han inte laga någon mat själv och äta det som bjuds.
Vet inte riktigt när vi ska börja äta efter det, men snart hoppas jag. Gäller bara att alla är motiverade och att rätt livsmedelfinns hemma.

Någon som går efter GI eller Low Carb?
Ge mig jätte gärna tips på recept och liknande.

Kommentera här;
Postat av: Isabelle

Nu är jag nyfiken på vem som vann tävlingen! :)

2008-08-13 @ 21:47:09
Blogg: http://isabellees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0