Dejten med Jessica

Godkväller!

Just precis så gick Jessica hemåt, eller till bussen iaf.
Vi har haft en mysig eftermiddag här hemma med en massa prat och fika. Riktigt mysigt.
Vi började våran dejt med att göra oss en kladdkaka och koka te och dessutom äta de mega stora kanelbullarna jag hade köpt. Dom var riktigt goda, och för att få dom varma igen så satte vi in dom i ugnen på eftervärmen efter kladdkakan. Funkade skit bra och dom vart perfekt varma utan att bli torra eller liknaden. Så det är mitt tips!

Jessica satt och sa att hon ville åka till Täby centrum för att köpa nagelack och då fick jag den smarta idén att ta fram min nagelgrejer. För att fixa till hennes naglar, då jag har en liten dröm att någon dag kunna jobba med just naglar. Så det är alltid kul att fixa naglar. Blev jätte fint iaf, och dom kändes jätte rena och fina. Röda blev dom.

Så nu väntar jag på att min sallad ska komma hem från pizzerian. Blir en avokado sallad för mig. Den är verkligen hur god som helst, fast bäst är nog pizza brödet som man får med ;P

Vad gör ni ikväll? :)

Kommentera här;
Postat av: Hilal

Haha det var inte meningen :$

När jag skulle göra typ 20 st så kom det bara 3 st typ.

Sen så gjorde jag ngt så det blev jäätte mkt :/ Haha

2008-08-28 @ 20:01:24
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mina naglar blev superfina ^^,

<3

2008-08-28 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0