Söndag.

Min dag började med att springa ner till kyrkan för att jobba. Det var barn gudstjänst. Mysigt och mycket roligare när det är en massa glada barn och massa sång istället för stelt som det nästan alltid är annars.

Efter jobbet mötte jag upp Henrik för att ta tåget in till stan, där mötte vi upp hans polare och vi 3 gick ner och satte oss i kungsan! Helt underbart! Solen sken och det var varmt. Nästan som en sommardag. Underbart! Sjukt hur mycket folk det var i kungsan, var som om alla flockades dit nu när solen var frame.

Väl hemma igen var det bara att sätta sig och skriva ett PM och komma på hur talet skulle läggas upp. För jag har svenska nationella imorgon bitti och jag är riktigt nervös :/. Men det kommer gå bra! Det tror jag verkligen. Bara man inte gör en massa fel för att man är nervös. Men läraren är hur snäll som helst och det är bara inför min klass på 11 personer som jag ska tala inför så det är ju bara en bagatell! ;) haha!

Kommentera här;
Postat av: Cecilia Julin

Hej :) Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig min bloggdesign? Jag har försökt trixat lite och ändra lite grann men nu har jag fastnat...

Puss! / Cissi

2008-04-20 @ 21:38:41
Blogg: http://glamourofsweden.blogg.se
Postat av: Sofie

Vad har du valt för text och bild då? :)

2008-04-20 @ 21:38:49
Blogg: http://fieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0