Solen skinner.

Nationella gick som smort tror jag, är rätt osäker på om min text verkligen var ett "debattinlägg" som det skulle vara. Men hoppas på att det gick bra, skönt att min lärare inte har det nationella provet som en jätte stor vikt i sin betygsbedömning vilket är riktigt skönt. 

Var klar redan vid halv 11 och hemma hos Henrik vid 12 tiden. Så skönt att komam hem tidigt och ha hela dagen framför sig när det är så fint väder ute :)
Låg ute och solade ett tag och sen tog jag och Henrik en promenad ner till centrum och inhadlade glass. Skulle helst sitta ute nu, men jag får så lätt huvudvärk om jag sitter ute i solen förlänge när den första solen kommer, och det vill jag inte ha idag inte.
Ska hem senare och packa ihop allt inför skivan imorgon :) Hinner inte hem imellan skolan och när vi ska vara där. Så jag måste ta med mig allting. Börjar tagga till inför imorgon kväll! Det kommer bli så kul! :)  

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0