Min kväll än sålänge

Har precis varit ute och övningskört med mamma. Är inte alls långt kvar nu till min uppkörning. Känns som om jag kör som en gud, eller åtminstone att jag klarar det denna gång :)
Var och handlade på Willys oxå, mamma hatar att ha med mig. För jag lägger alltid ner en massa saker som vi inte alls behöver i vagnen. Ännu lättare blir det när det är jag som håller i scannern och scannar alla varor, så jag får med allt jag vill :)
Fast idag var det drygt att ha scanner, för vi åkte på kontroll. Vi hade inte gjort något fel. Fast vi åkte på en "anmärkning" bara för att jag hade scannat både biff och räknudlarna på bara räknudlar. Dumt tycker jag, men så kan det gå!

Körde hem till Henrik och hoppades på en pigg och glad sådan, men icke! Han ligger och sover och går praktist taget inte att väcka. Ska väl försöka få upp honom snart, för vi ska troligen iväg på Tegel en sväng. Någon har skiva där, ingen vet vem. Men Henrik vill ta en öl med sin kompis och jag ska troligen följa med då :) Om jag orkar.
Nationella Svenska B imorgon 9:00 - 14:00 Tur att man får gå när man är klar! Tror icke att jag kommer sitta till 14:00.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0