God morgon.

God morgon där ute!
Kollade precis ut genom fönstret och det är sol och nästan blå himmel. Härligt. Fast just nu är det bara ca 3 grader i skuggan, men det lär ju bli lika varmt idag som igår eller?
Det första jag ska göra denna morgon i skolan är att hålla det här talet, och jag är nervös. Fattar egentligen inte varför, kanske bara för att just detta har ordet nationellt framför sig? För det är egenltigen bara ett tal som ska hållas och inget annat. Wish me luck!

Har frisör idag, fast jag tror vi valde att inte ha några kunder denna lektion pga. att vi har haft nationellt prov på morgonen, så det blir kanske egen hårvård eller något sånt mysigt! :) Skit skönt nu sista tiden då vi har som "egna" salonger där vi sjävla bestämmer vad vi ska göra under lektions tiderna. Riktigt soft.

Kommentera här;
Postat av: Evelina

Här har vi också sol, härligt!:D

Lycka till med talet! Kommer säkert att gå bra:)

Ha en toppenbra dag!

Postat av: Anonym

HAHA okej jag prövar:D så får vi se hur det går:D
vad har du för dig annars dåD:

2008-04-21 @ 09:18:57
Blogg: http://satanica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0