Stövlar

Juste, Henriks julklapp till mig har jag helt glömt bort. Men jag ska få ett par stövlar av honom.
Men vilka? Jag vet inte om jag vill ha svart eller bruna med klack eller inte. Får ta och kolla runt på mellandags rean imorgon om jag hittar något som skulle passa mig. Hoppas jag gör det, för jag är verkligen i behov av ett par nya stövlar för mina förtillfället levde på sista refrängen för läängesen.

Dom här är riktigt snygga, och jag har faktist aldrig ägt ett par bruna stövlar. Så någon gång måste vara den först. Enda negativa med det är att det är en rätt högklack och det är inte det skönaste att stå på hela dagen i salongen. Men är skon skön förövrigt så kanske den tillochmed är skön att stå i heladagarna och mina fötter inte tar för mycket stryk.
Hoppas bara jag passar i brunt.



 

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0