Glad påsk!



Jag vaknade för en stund sedan och det första jag fick göra var leta reda på mitt påskägg! :) Mamma hade gömt våra ägg detta år. Tror inte jag fick leta förra året? Då jag inte ville göra det.. För jag gillar inte att leta efter saker som andra har gömt. Känner mig alltid lika dumförklarad. Men efter att spatserat runt lite i huset hittade jag det tillslut :D

Har ni fått något påskägg idag?

Kommentera här;
Postat av: María

heej tänkte bara fråga om du gör design gratis ?? har velat ha en ny riktigt länge nu men har inte råd att betala :/ .. Glad påsk ! :)

2009-04-11 @ 13:26:40
Blogg: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Å va myspys å leta påskägg... det vill jag me! Men här är det ju ingen som gömmer dom :o(

Det var så gossigt när man var liten å fick gå ut i trädgåden å leta. Hittade ju inte bara påskägg, hihi! En gång hitta jag en leksaksspis som blev aspoppis,haha! ( va kánske 5 år,men minns än hur glad jag blev) Å en annan gång hitta jag en sprojlans ny cykel backom uthuset!!! Snacka om att jag var salig då! Men numera väntar ju inte sånna suprises... Glad påsk gumman! Puss! Å tack för de fina inläggen i min blogg! ;o)

2009-04-11 @ 17:45:59
Blogg: http://annesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0