Min helg

Godkväll alla söta! :D

Allt bra med er? Tell me vad ni har gjort denna helg! :)


Jag jobbade iaf på heladagen igår 9-17 och sen var jag hemma snabbt och bytte om och klippt H snabbt. För båda skulle till Täbycentrums personalfest. Fast vi skulle vara på olika ställen innan, för han skulle hem till någon kompis från hans jobb och jag skulle vara på salongen innan.
Så vi delade på oss och jag hängde med min salong. Det var riktigt kul, och alla är så himla snälla där.. Fast jag känner mig lite utanför då jag är den enda svensken där, då dom lyssnar på orentalisk musik och pratar med varandra på olika språk och jag mest står där och känner mig dum då jag inte förstår något. Men gulliga och snälla är dom helt klart!
Vi förade inne i salongen för att sedan gå in till "torget" där det var en massa bord och buffé uppdukat.
Det var riktigt god mat som dom bjöd på och jag hade jätte trevligt med min salong.
I och med att jag är den enda som är från Täby på salongen, så var det jag som kände en massa andra i centrum och hängde runt lite överallt. Då dom på min salong mest höll ihop med varandra.

Men personalfesten var verkligen bra uppgjord tycker jag. EMD var där och sjöng några låtar och sen var det livéband under hela kvällen.
En bra kväll tycker jag helt klart att Täbycentrum hade lyckats få ihop!

Idag vaknade jag och var sådär lagom seg efter gårdagen. Men tog mig hem för att fixa iordning inför att Sandra och Fia skulle komma och fixa sina hår.
Sandra som skulle göra hårförlängning blev jätte fin i håret, har tyvärr ingen bild.. Fast egentligen finns det inte så mycket att ta bild på, då hon var långhårig innan (fast inte enligt sig själv) Men håret blev ca 10cm längre och tjockare framförallt. Som vanligt tog det ett ganska bra tag att göra håret, då jag var tvungen att springa till symaskinen helatiden för att syihop tränserna..
Fia skulle endast klippa sig så det gick lite fortare än Sandras hår, men vill man vara fin får man lida pin.

Det var min helg, och nu vill jag veta vad du har gjort!? :D

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Lät som en ganska mysigt helg :)

2008-09-29 @ 11:16:25
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0