Morgonpigg.

Nu har jag suttit uppe i 2½ timme och Henrik sover ännu. Förstår inte hur man kan sova så mycket?
Vädret ute suger verkligen, härifrån soffan där jag sitter ser vädret bara riktigt ruggigt ut. Ser kallt och äckligt ut. USCH! ge mig sommar.
Ge mig även min kamera sladd, den ligger hemma och jag vill verkligen ladda upp mina bilder ifrån veckans skivor och mösspåtagningen!
Kanske ska leta runt här och se om dom har en liknade USB sladd som man kanske kan låna?

Annars idag händer det nog inte så mycket, vädret sviker ju mig så ingen solning här inte :(
Kanske lägger upp en ny design utlottning? :) När jag just nu inte har något att göra.

Vad ska ni göra idag gott folk? :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0