BRUNCH

Goden morgen! 

Nu har jag vaknat upp ur min skönhetssömn. Kroppen vaknade egentligen till vid 8, men det kändes något tidigt. Så jag tvingade mig att somna om och vaknade upp för en stund sen. Så nu är jag sådär härligt segt av att sovit förmycke.
Ska ta och göra frulle nu strax. Dock blir det inte lika god brunch som igår. För igår körde jag på stort och gjorde american pancakes. Dom vart verkligen tjocka ca 2 cm. Verkligen goda! :)
Fast nu när jag sitter och skriver om det så skulle det ju vara rätt smarrigt. hmmm.. är juu söndag och helg och ikväll ska jag ju faktiskt träna.. Kanske ska unna sig det ändå. 
Får se strax när jag tar mig in i köket och kollar runt (:

Brukar ni köra på lite roligare frukost på helgerna?


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0