Ready for school



Köpte på mig lite grejer i centrum inför att skolan börjar på måndag.
Blev en kalender ett finfint kollgerblock och sen färgglada pennor. Vet ju dock inte hur mycket det är man måste anteckna. Men detta kolleger block blir iaf det som jag kommer ha allt om naglar i.
Framsidan på kalendern går att byta ut, så jag ska göra någon rolig framsida till den. Dessutom var den på Rea på Åhlens och dom har just nu halv priset på rean. Så skynda och fynda!

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Fan vad bra med en kalender på rea, dom brukar ju vara skit dyra annars ju. Min är miniliten och kostade typ 70 spänn.



Blir nog lätt så att fjortisposer vill följa med en haha

2009-01-20 @ 17:15:06
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fan vad smart, det ska jag tänka på tills nästa år :) För den jag har nu är inte ens speciellt bra, minilite plats att skriva på. Hellre en billig som är sådär snygg säger jag nog då :)

2009-01-20 @ 17:25:24
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0