Fredag

Hej alla söta!

Varit vaken i 1½ timme nu, efter att ha vaknat upp imorse med ett migrän anfall (igen!?!). Jag börjar bli riktigt trött på det här, jag som tillochmed börjat fixa mitt hår redan igår kväll för att vara skit snygg idag på jobbet. Men icke.

Jag sover aldrig såhär länge som jag gjort idag, bara om jag har migrän. För då är sömn det ända som hjälper utöver migräntabletterna. Så det vart hemma idag för min del. Men imorgon då ska jag jobba vare sig huvudet inte vill vara med.
Tyckte dock min chef var gullig imorse, skickade ett sms till honom och sa att jag inte kunde komma in pga av en migrän attack. Sist så fick jag en utskällning nästan då jag ringde och sa att jag var sjuk, men idag fick jag ett sms tillbaka där han skrev "ingen fara krya på dig:)". Det säger jag är positivt!
Men nu ska jag fortsätta att kurera mig. Tror jag ska ta en värmepåse och lägga på axlarna så att jag slappnar av ännu mera.
Någon som har några super tips till migrän-sussie?

Kommentera här;
Postat av: bella

jo jag vet du har sagt det förut, jag blir inte avundsjuk för jag har också bokat in mig så jag ska gå den utbildningen sommaren då jag har tagit studenten.

2008-11-14 @ 15:56:31
Blogg: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0