Stormy Weather

Uschibusch!
Vädret ute suger. Det ser kallt och ruskigt ut. Är inte det minsta sugen på att ta mig in till jobbet. Men jobbet kallar. Bara att bita ihop och på med smileface.

Köpte mig precis Spotify premium. Får se om det var värt dessa kronor? Kände mig något rik, så då tyckte jag att jag kunde lägga pengarna på just detta. Alla musik man kan tänka sig i lurarna påväg till jobbet. Har ju en Iphone, så får ju rätt stor nytta utav programmet och premium.




Hur många av er har premium?

Kommentera här;
Postat av: Anna

Jag har! Det är bäääst. Lyssnar alltid i mobilen! :) PUSS PÅREJ FINIS

2010-05-08 @ 12:45:24
Postat av: keit

Kul att träffa dig igår .-) Kom förbi oss fler gånger. Kram kram

2010-05-12 @ 08:42:14
Blogg: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0