Onsdag

Det är grått ute, igår sken solen så fint. Kom fram igen!!

Ska bege mig mot jobbet om en stund. Har fullt upp idag så det blir skit kul. Massa gulliga kunder.
Sen blir det lite stress på kvällen, för jag slutar vid 19:00.
Det som blir stress är att vi ska bygga om salongen över påsk, och jag har ingen aning om jag ska städa ut våra grejer. Eller om dom kan stå kvar där vi är just nu. Så frågan är om någon ska komma och hämta mina grejer eller om dom kan stå kvar.
Hoppas dom kan stå kvar. Blir så böckigt annars.

Efter allt böck, så blir det partaj! Studentskiva ikväll, och jag ska vara leopard då temat är Cirkus! Kommer bli kul! Sandrew kommer hit innan så fixar vi oss och tar oss till das Tegel!

http://nonicoclolasos.files.wordpress.com/2008/06/leopard.jpg


Kommentera här;
Postat av: Claudia

Coolt tema själv på er studentskiva själv hade vi 80 tals tema.

2010-04-06 @ 05:20:00
Blogg: http://festkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0