Do tha vurpa baby

Skrev ett inlägg igår på bussen hem, där jag hissade att jag hade min Iphone tillbaka så jag kunde uppdatera var som. Men den hissen gick ju inte riktigt fram.. urk.
Kortfattat av vad jag sa igår kväll. Dagen började skit, var stressad och allmänt seg. Kör en snygg framåt vurpa på garage uppfarten och slår i knät och fick halta ner till tåget som jag redan var stressad till. Men allt äckel som hängde i luften över mig vart som bort blåst när jag hade mina underbara kunder! Dom får en på så bra humör.


Nu är det torsdag, en dag närmare min lång helg. lör-mån är jag ledig! Wunderful!
Idag ska det klippas, ska vara frissa idag. Och förmiddagen ska gå till att träna på en kandidat till min gesäll.
Hoppas hon har bra hår bara, annars får jag leta vidare.
Men håll tummarna för mig nu!
Annars händer det inget speciellt roligt i detta gråa trista land.
Nu; Smink
xoxo

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0