Sjukis

Uschibuschi.
Sjukstuga.

Jag skulle jobba idag, men januari är lite av en dålig månad.. Då det inte händer särskilt mycke. Så med turen att det endast var en vän till mig som skulle in och fixa naglarna så kändes det mer "okej" att sjuka sig idag.
Självklart så ska man inte tro att vänner är lättare och enklare att avboka. Då dom ofta förstår en mer.
Så jag gav E alternativet att fixa hennes naglar hemma antingen imorgon. Då hon endast ska ta bort sina naglar, då hon ska iväg till alperna och vill ha korta naglar då.
Tror dock inte att Sandra ska jobba heldag imorgon, så då kanske jag kan ta mig in.. Annars har jag en väldigt fullspäckad dag på lördag att friskna till till.


Kommentera här;
Postat av: Cilla

krya på dig vännen! <3

2010-01-14 @ 14:41:07
Blogg: http://cecbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0