LÖRDAG

Goden morgen mine läsare!
Varit vaken i en timme nu snart, känns som jag blivit överkörd av ett tåg.
Sovit riktigt illa inatt och vaknat var och varannan timme i panik att jag försovit mig. Blir alltid så när jag varit borta från jobbet några dagar. Spelar ingen roll om jag varit ledig el sjuk. Alltid samma panik som tar över kroppen.
Inte okej! Men nu funkar tydligen min kropp så.. So just live with it!  Eller har någon av er några tips?
Ska ta och fixa frulle och försöka göra något åt mitt hår.. Det står åt alla håll och kanter, och orkar inte bara köra på tofsen. Gör det svårt för mig själv känner jag. Förmycket hjärngympa på en och samma morgon.
Alla ni andra, ni ligger säkert där sött i era sängar nu och sover sött och en och annan sover ruset av er. Härligt! Inte avundsjuk icke.. ?! kanske lite..
Ha en toppen dag nu allihopa! Jag har fullt upp från 10:00 till kvällen. HÄRLIGT! :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0