Lax

Gu vad skönt att sova ut lite. Dock skiner solen in genom fönstret och rakt in i spegeln som i sin tur slår strålarna rakt i ansiktet. Men för en stund så var det hur skönt som helst att känna solen strålar mot ansiktet.
Ska ta och väcka mannen snart. Så vi kommer i tid hem till m&p. För vi ska äta en påsklunch hemma hos mig med världens godaste laxlunch! Den är verkligen super god, och jag har sett fram imot denna middag hela veckan.
Efter lunchen hemma hos mig så ska vi ta vårat pick och pack och bege oss upp mot Hudiksvall.
Vet dock inte hur länge jag blir uppe. För mannen tror att han ska vara kvar hela veckan, och det kan inte jag. För jag börjar jobba på onsdag igen. Det går en bil ner på måndag, så för enkelhetens skull kanske jag åker ner med den om mannen stannar längre.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0