Chock

Känner mig halv bra. Förkyld som sjutton.
Blev inte bättre igår efter en serie krock på E4 när vi var på väg hem. Väldigt otäckt, men alla mår bra. Ingen blev skadad. Men känner mig lagom nere som det är nu. Man är glad att man lever och att det gick så bra som det gick. Men man får en insikt hur fort något bara kan vända.
Så där har ni min frånvaro.
Men I´ll be back!

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

seriekrock??? vad laskigt! tur att det gick bra <3

2010-04-07 @ 02:52:06
Blogg: http://www.jennifersporrong.blogspot.com
Postat av: Erica

Måste bara tacka dig för ditt suvevräna nageltips! Jag läste även det länkade inlägget till och TACK! :D Jag tror du kan ha räddat mina naglar :D



Och det där med olyckan :/ USCH! Tänk att det händer så lätt och man får nog vara glad att man mår bra efter en sådan "upplevelse" :/

2010-04-09 @ 13:48:41
Blogg: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0