Monday

Heeej!

Slöt va det här!
Var inne på salongen imorse och hade en kund, och sen var det Sandras tur att ha bordet. Då det faktiskt är hennes dag idag!
Jag gjorde riktigt fina naglar idag, första gången jag gjorde mandelformade naglar. Var riktigt fint och jag vart riktigt nöjd med min insatts, tråkigt att jag inte hade kameran bara.. Annars hade jag tagit kort. Ska nog på en gång lägga ner kameran och se till att jag har med mig den så jag kan fota och lägga upp :)

Annars vet jag inte vad som händer idag, ska ta mig till simhallen tror jag.. eller så väntar jag till onsdag för en session lunchsim istället.. Känner mig verkligen slööö idag.. :/

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0