ett litet steg i taget..

Hallo!

Designen vart något tråkig.. Men något annat än det var innan iaf.. Förändring och nytänkande.

Nu ska jag snart rusa iväg, jag jobbar idag. 0 kunder på listan. Men ett gott humör! Det kommer man långt på :)
Ska förbi skolan och köpa lite stuff oxå.. Som kunder frågat efter :)


Säg grattis till mig nu, som lyckats knåpa ner några rader ;)

Kommentera här;
Postat av: Andrea

Hej! Du verkar vara bra på naglar... Jag har ett litet problem med mina, de skivar sig väldigt ofta och det är ju inte kul alls. Tycker det blir väldigt svårt att hålla dom fina, har du något tips på hur ag kan få dom att sluta skiva sig och hålla bättre? :)



Ha en bra dag :)

2009-11-02 @ 13:06:53
Blogg: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis :D

2009-11-02 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0