Sjukstuga

Jag hatar att vara sjuk. Det går aldrig över. Vad ska jag göra? Blir nog ett besök till farbror doktorn imorgon.
För det här fungerar inte. :(

Så idag blir det bara att ta det lugnt istället för att jobba som jag egentligen skulle gjort. Vilket är riktigt tråkigt, mitt rum ser ut som en riktig katastrof och jag har inte orken i kroppen för att ens orka fixa iordning det. Det är nog det värsta, att man inte orkar något.
Så nu blir det vila, och en massa uppdateringar här. Ska se om jag orkar fota lite av grejerna som fanns i goodiebagen. :) För jag vet att det är många som är intresserade, även fast alla som var där lagt upp bilder :P Så vill inte jag vara sämre.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0