Fredag

Godmorgon!

Jag ska till skolan, och borde vara där nu. Men en jävla migrän attack stoppade det hela. Så jag åker in till efter lunch istället. Då vi har kunder.
Känns lite läskigt när vi lärde oss materialet igår och idag ska vi utföra det på kunder. Dock var det väldigt enkelt. Men fortfarande, snabba bullar:P haha!
Det är materialet glasfiber/silke som vi lär oss just nu. Verkligen ett ballt sätt att göra naglar på och verkligen hur enkelt som helst. :)

Igår kväll så hade jag Mary-Kay kväll här hemma hos mig, och det var jag och Anna tillslut. Vart en riktig tjejkväll. Så roligt, speciellt med Anna som inte sminkar sig så jätte mycket i vanliga fall och verkligen fick lära sig igår kväll. :)
En helt skön kväll med Anna och Anna. För försäljaren, hon är verkligen guld värd. Så himla gullig. :)


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0