The uppdate!

Kass uppdatering, jag vet!

Helgen var fartfylld, eller till en viss del.
Började lördagen som sagt med att inte göra ett piss. Låg på soffan och det kändes som om all kraft och allt bara blev som bortblåst.
Riggade iaf om på kvällen och mötte upp Sandra inne i stora staden Stockholm med hennes vän Jackie.
Vi stryrde kosan mot Fridhemsplan där vi satt och hängde hemma hos Sandras jobb polare, eller någe sånt.
Vart som sagt en lugn kväll och klumpen i magen för att jag skulle jobba dagen efter var katastrofal :P

Söndagen började och jag var nervös och uppe med tuppen. Kändes sjukt att lilla jag skulle jobba igen som frisör.
Kom dit vid 11 och alla var så söta och rara.
De hade saknat mig hela bunten och komplimangerna haglade över mig. :D Trivdes som fisken i vattnet. Min stam kund stod tillochmed där prick 11 och väntade på mig. Kan det bli bättre? :D
Förstår verkligen inte varför jag hade en klump i magen för att jobba alls.. Var skit kul, och allt kom tillbaka precis som det skulle. :) Så nu blir det söndagar framöver som jag jobbar som frisör.

Uppdaterar mer sen..
Känns som om jag har en massa mer att skriva, men ingen lär ju läsa om jag skriver längre än såhär.. ;D haha!

Nu blir det iaf det nyaste avsnittet av Grey's, är verkligen helspänd på vad som  kommer hända.. förra avsnittet avslutades kanske inte på ett så bra sätt :(

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0