Onsdag

Jag testade att mobilblogga i inlägget under, och det gick ju galant. Verkligen ballt. Då kanske det blir en massa impuls inlägg och likanden. För jag känner mig sämst på att lägga in bilder och grejer.. Då det alltid kommer saker imellan.
För jag tänker dagligen på denna blogg, och jag vill uppdatera och allt. Men sen sätter man sig där framför datorn och då känns allt som bortblåst. Men nu om jag kan mobilblogga så kan jag på sekunden bara uppdatera er om vad som händer.



Idag har jag förövrigt haft en väldigt slöödag. Jag var ute en stund mitt på dagen och njöt av solen. Var även lite effektiv och krattade löven i trädgården. Fast det var kanske inte det smartaste ännu. Då det fortfarande är så blött i marken. Men lite fick jag bort iaf. Fast härligast var nog att känna solstrålarna mot ansiktet igen. Känns som om det varit den mörkaste vintern på hur länge som helst.

Eller är det bara jag som känt så?

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

denna vintern har varit SJUKT lång bara...Men nu ser man ljuset ;)



jo jag har hört det också, att det betyder otur..men äh, jag e inte så skrockfull..ses imorrn då? :)

2009-03-18 @ 23:43:43
Blogg: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0