Lördag

Heeej alla söta!

Idag vart det jobb nästan hela dagen.
Började vid 9:30 imorse och kom inte innan för dörren innan 17:00. Var en låång och riktigt lugn dag. Då dom hade retreat (?) där idag. Vilket går ut på att man är i tystnad heladagen och det fanns lite olika stationer att göra saker på. Man kunde sitta inne i kyrkrummet och meditera eller sitta och rita/läsa på ett annat ställe. Serveades även lunch under tystnad. Var faktiskt väldigt skön känsla att vara med om det där.
Hade inte varit något som jag hade gått på i vanliga fall, men det var verkligen en upplevelse.

Så efter att jag kom hem så har jag varit världens pratkvarn efter att inte ha fått pratat på 6timmar. Haha!

Just nu tittar jag på Melodifestivalen, är det bara jag eller var det sämre låtar iår än på länge?

Kommentera här;
Postat av: Karolina

Jaha okej :D vart skulle du vilja ha jobb någonstans då? :)

Nagelskola, coolt haha. Bor du i göteborg eller?

2009-03-07 @ 22:03:06
Blogg: http://kyouknow.blogspot.com
Postat av: Karolina

aha okej :D vart jobbade du som frisör innan då?

Bra lön jo klart haha

2009-03-07 @ 22:14:55
Blogg: http://kyouknow.blogspot.com
Postat av: johanna

heeeej! aa jag ska prova imorgon :) det står bara att det ska vara i "vått hår", antar att de menar nytvättat - handtorkat? jag provar ca 10 min som du skrev, för det stod ingen rekommenderad tid heller :) skriver imorgon hur det var :) tack för tipset!

2009-03-08 @ 01:00:39
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0