Flängt hit och dit

Godkväller!

Nu har jag placerat min rumpa i soffan och på tven så är STHLM Arlanda igång. Jag tycker att den serien faktiskt är rätt mysig och framförallt intressant.

Blir nog inte många knop mer denna dag. Är helt slut, varit ute och flängt fram och tillbaka hela dagen känns det som.
Var inne på gamla salongen och kom överens om att jag ska jobba söndagar. Känns bra det faktiskt, 11-17 varje söndag. Det känns bra, för då får jag en massa tid över till plugg av både nagel- och körkortsteori, naglar, körkortslektioner och träning inför gesällen. Så lite klirr i kassan blir det iaf trots allt.

Hängde ett bra tag på Make Up Store i centrum med Eva och sedan så tog jag mitt pick och pack och åkte in till stora staden Stockholm och möte upp Jennifer. Där vi tog oss till söder "hennes hemkvarter" haha! säger jag bara.. noll koll hade du gumman ;) haha! Men trevligt var det, gick runt ett varv på Gina Tricot där och fick med mig några godbitar därfrån.
Sen satt vi på Wayen's på götgatan 31 fram tills hennes kära mor kom och hämtade upp oss för att ta oss hem till Täby.
Det är verkligen vår på gång ute nu. Känns så sjukt underbart!
Hoppas vädret blir lika underbart imorgon med. Då ska jag vara ute hela dagen lååååång! :D

Kommentera här;
Postat av: johanna

heeej! jo jag har faktiskt märkt skillnad :) så det funkar bra, nu längtar jag bara till sommaren då det kan solblekas lite på rikigt :)

2009-03-19 @ 21:17:05
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, nää inte ett dugg va? ;P

OM jag skulle vilja vara, det vet du att jag vill ;)

2009-03-19 @ 22:06:52
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0