Torsdag

Gaah!
Jag har börjat vända på dygnet.. inte bra inte bra.

Ligger på kvällarna och plöjer igenom varenda beck film, och dom är ju nu några stycken. Skärpnning. Vaknade för en halvtimme sedan, och egentligen var jag inte pigg för att gå upp då heller. Men inte kan jag sova bort en dag till. Funkar inte så.. Inte nu när det är vår utanför.
Fast imorse vaknade jag av att regnet slog mot  mitt fönster. Vilket inte gjorde att jag diekt hoppade några glädje skutt ur sängen.

Foto: jag

Ska ta och fixa iordning mig nu, och ta mig till min gamla salong. Ska snacka jobb. Känns lite läskigt det hela. Då jag sa att jag kunde komma tillbaka nu, men jag har insett att det kommer vara omöjligt. Men kanske bara jobba söndagar? Det kanske skulle fungera.. Har en hel del att gå igenom med chefen då.. Så wish me luuuck!

Efteråt ska jag träffa lilla Jennifer för en sväng om.. Det ska bli trevligt ;D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0