Onsdag

Vad mycket man kan få gjort bara man går upp itid?

Jag började morgonen med en halvtimmesprommenad.. ner till Roslagsnäsby och sedan vidare till centrum och till körskolan.
Skulle göra ett test prov hos dem för att se hur jag låg till med teorin, och jag fick 58/70 på provet. Dock underkänt på deras dator, men på "riktigt" hade det varit precis samma som jag klarade mig på. Känner mig lite stolt då jag inte ens har kollat i böckerna på snart 2 år, och ändå sitter så mycket kvar.
Bokade iaf mina körlektioner, och sedan dessutom teroi prov och uppkörning!?!?! Närmare än jag trodde. Känns bra, för nu ska jag köra järnet. Sen ligger kortet i min hand. För denna gång måste jag ju klara det? ;P haha.. annars är det bara att inse.. jag ska inte ha körkort..

Nu ska jag fixa det sista innan Linn kommer och fixar sina naglar.. :)
Efter det blir det att åka in till stan för att träna på att föna vågor på min gamla chef. :S Gesällen närmar sig med storsteg.. hur ska det gå? :S :P haha

Vi hörs senare! :)
och bilder kommer ;)

Kommentera här;
Postat av: jessicaj

hej sussie :) skicka en kommentar för ett tag sen, skulle vilja ha en ny design. gör du fortfarande beställnings designer eller?

2009-03-26 @ 01:28:06
Blogg: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: jessica

svarar: hahaha jaa den va helt konstig! den fixa sig självt. :S ja jag vill ha något vårigt :) blir deppig av allt de mörka hah :p har tröttnat också så. har mailat dig :) (K)

2009-03-27 @ 17:23:30
Blogg: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0