Fredag

Hej!

Idag har jag jobbat en stund, hade en begravning nere i kyrkan. Det var en helt underbar präst och begravningen var så otroligt fin, och jag kunde inte hålla mig från att fälla en tår.

Brukar vara enkelt att inte känna så mycket, då man inte har någon anning om vem det är som dött eller så.  Men idag var stämmning och allt verkligen laddat.  Jätte fint iaf.

Sitter just nu och tittar på Charterhjältar. Lill-babs är med, och jag undrar när hon var nere och filmade det?
Var det förra sommaren eller i höstas?
För minns ni, jag färgade ju faktiskt hennes hår i höstas. :) Fast å andra sidan så var det väl inte så ballt som det låter. Jag har jobbat med hennes bror i ett antal år, och det är oftast han som gör henne. Men den gången så hade han kund och hann inte, så då fick jag rycka in och färga henne. Så en del av färgen som syns där i tven har jag varit med och skapat ;D , iaf om det är inspelat i höstas.. haha! :)
http://www.jazzmuseum.se/wp-content/uploads/2007/06/lillbabs.jpg

Nu blir det snart sushiiii :)

Kommentera här;
Postat av: ida

Detta är inspelat från vintern 2008 till februari 2009 :)

2009-04-01 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0