En svammel lördag

Godagens!

Jag är fortfarande helt slut.. förstår inte var all min energi tagit vägen... Den är som bortblåst. Orkar ingenting, ligger här på soffan nu och vet inte alls vad jag ska göra. Känns som om jag bara vill lägga mig ner och sova och aldrig vakna upp. Allt känns bara så hårt..

Hoppas jag piggnat till och är gladare när jag ska möta upp Sandra. Vi ska in till stan en sväng, ska till Retro tror jag det var? Jag ska vara smashing hot! även fast jag inte har någon ork någonstans att göra det. Ska inte ens stanna ute länge, utan blir en sväng om inne i staden för att sedan ta mig hem.
Jobbar imorgon, och har inte jobbat som frisör sedan mitten på januari. 2 månader ifrån arbetet, och jag har ingen aning om hur det kommer gå för mig imorgon.
Tror nog att det skrämmer mig lite. Ovisheten om hur det kommer gå för mig imorgon.. kanske det som får mitt humör att sina? :S Dock står jag fast vid att jag är världens bästa frisör.. Så jag oroar mig nog helt i onödan..? :S

Svammel svammel.. känns som om jag är helt borta i skallen.. :S
ska gå och umgås med bror + vän som spelar MITT spel!

Kommentera här;
Postat av: Sofie

Sussie hur blir det imorgon? Försökt ringt dig men "numret kan inte nås" och har smsat men det har inte gått fram.

2009-03-22 @ 21:39:17
Blogg: http://fieh.blogg.se/
Postat av: sabina

Kan man ladda ner det från internet? Lr måste man köpa det? kram

2009-03-23 @ 22:08:52
Blogg: http://binalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0