Deja vú

Igår när jag och Jennifer satt och fikade på Wayne's på Götgatan 31. Så kände jag i hela kroppen att här har jag varit förrut. Det var deja vu på hög nivå. Jag satt och grubbla på varför det kändes som det. Sen slog det mig när jag såg de stora siffrorna på fönstret där det står "31 Götgatan". Jag tror tillochmed att jag har kort på det någonstans om jag verkligen letar igenom alla mina gamla bilder.
Men det slog mig iaf att på precis det där stället och antaligen på den platsen som jag och Jennifer satt på igår, satt jag Anna & Amanda på våran stadsvandring i 9:an. Det är snart 4 år sedan. Herregud!
Men ballt var det iaf.. :)
Satt nog på samma plats igår som för 4 år sedan.. :) rätt coolt tycker jag.. :)


Jag saknar de dagarna, allt var så mysigt. Skolan var snart slut och vi alla skulle ut på våra egna äventyr åt olika håll.
Men ändå idag 4 år senare så har vi kvar kontakten med varandra. Även om alla varit ute på vift åt olika håll. Men när vi ses, då känns det som om det bara var igår den här bilden togs.. :)


Kommentera här;
Postat av: mathilda

går du "utbildning" på ngn salong?

vill slinga mig blont men är sjukt råpank och undrar, du som är påväg att bli frisör, om jag fattat det rätt, vet du ngt bra? och vad kostar det där du utbildar dig? hemskt tacksam för svar, bor också i täby. x)

kram mathilda

2009-03-20 @ 19:17:54
Blogg: http://mmathi.blogg.se/
Postat av: mathilda

går du "utbildning" på ngn salong?

vill slinga mig blont men är sjukt råpank och undrar, du som är påväg att bli frisör, om jag fattat det rätt, vet du ngt bra? och vad kostar det där du utbildar dig? hemskt tacksam för svar, bor också i täby. x)

kram mathilda

2009-03-20 @ 19:18:05
Blogg: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0