Stackars barn..

Nu ska jag göra något nyttigt, men har svårt att slita mig från Oprah.. Det handlar om barn som fått växa upp utan att bli omhandtagna.
Fått leva i sin egen skit, inte lärt sig samarbeta med människor el liknade. Det är hemskt att titta på. Mår så dåligt.
Men ändå så facineraden, så jag har svårt att ta mig i kragen och gå ut och gå. Men ska ta och fixa mig nu i pausen och så jag är klar att ta mitt pick och pack och promenera.

Dom visa bilder på en pojke i africa som vägde 7 kilo såg ut som om han bara var ett undernärt späd barn, men vet ni?
Pojken var minst 7 år gammal och kunde ingenting. Inte krypa, inte prata utan nada.. Fattar inte hur folk kan göra så mot ett barn?

Det måste ju stimuleras för att lära sig hur livet fungerar.. Men dom här föräldrarna, om dom ens får kallas för föräldrar har bara överget sina barn.. Åh så hemskt :(!
http://bedrup.blogg.se/images/2007/i_armarna_p_en_ngel_1177163332_740743.jpg




Kommentera här;
Postat av: agnes

Fin blogg!

2009-08-05 @ 10:18:19
Blogg: http://mysizzz.blogg.se/
Postat av: emmah

har addat dig på msn då jag är väldigt intresserad av att få min bloggdesign fixad av dig :)

2009-08-08 @ 16:16:18
Postat av: Jinx

Hej!

Detta är kanske en helt konstig fråga, men nu i höst ska jag börja på frisörlinjen och behöver ett par bra arbetsskor.

Jag får väldigt lätt ont i ryggen och fötterna när jag står upp för länge nämligen, kan du ge mig några tips på ett par bra skor?

2009-08-09 @ 20:42:46
Blogg: http://hurricanejinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0