I'm alive!

Hej människor!

Som vanligt, jag lever!
Men jag och blogg går inte ihop, har fått någon syndrom att jag inte använder min dator direkt. För jag kan kolla allt jag kollar enkelt med mobilen nu för tiden. För det funkar utmärkt med mobilen att kolla igenom alla vanliga bloggar, fb och liknade.
Men sen buggar det sig om man ska skriva inlägg i sin blogg, för då måste jag gå in under "html" och sitta och skriva där. Vilket blir något böckigt och man måste skriva koder och ha sig.
Hoppas blogg.se kanske ändrar om sig så man enklare kan sitta igenom telefonen och skriva på en gång istället för genom html.

Så där har ni en orsak till varför det är så dött här.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0