Lördag

Hej alla söta!

Nu sitter jag här på min soffa igen, som vanligt.

Är helt slut i kroppen, slitigt att jobba från 9:00 på morgonen en lördag. Dessutom öppnade jag så jag gick hemifrån redan tio över åtta imorse.
Fast dagen har varit rätt lugn för mig, då dom ofta ville att jag skulle stå i kassan idag.
Vilket jag kan ta på två sätt;
Antingen så är jag usel på att klippa och dom vill ha mig i kassan. Eller så tycker dom att jag är ett bra ansiktet utåt, och duktig på att hjälpa kunder som kommer in och handlar. Då vi har en frisörshop på salongen med de flesta märken man kan tänka sig. Så för att kunna sälja måste man har koll på produkterna.

Avslutade dock mina sista två timmar med att slinga och färga Saras (som jobbar på salongen) hår. Vilket gjorde att den sista tiden gick fort och smärtfri.
Resultatet blir riktigt fint, även fast hon kände sig för ljus. Men det är en vanne sak om man varit mörkare i håret för det mesta.
Nu i kväll vet jag inte riktigt vad som händer, Sandrew hörde av sig och vill gå ut på krogen.
Men nu när jag försökt få tag på henne så svarar hon inte. Fast å andra sidan är jag inte riktigt fit for fight för att ge mig ut och partaja idag. Då jag faktiskt jobbar imorgon oxå. Men dock bara 11-17 vilket är skönt.

Kommentera här;
Postat av: Jessica

När ska du lägga ut tips om löshåret ;)

2009-01-03 @ 21:55:20
Blogg: http://jessiebee.blogg.se/
Postat av: Jenny

En fråga, kan gå in på min blogg o kolla på min profil? Eftersom att du ger hår/frisör-tips; kan du se om jag passar fint i lugg? Har funderat på det ett tag, men jag har inte vetat riktigt...

2009-01-03 @ 22:02:04
Blogg: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0