Stuuuuure!

Hej alla söta!

Min helg har varit så himla farfylld.
Jobbade hela lördagen och söndagen och på lördagskvällen var jag ute en sväng med Sandra&Elin.


Jag var inte så jätte taggad i lördags efter jobbet och allt att gå ut, men jag tänkte att jag kunde följa med en sväng och stanna till på något lungt ställe. Men dom ville in på något mer partyställe direkt, då vi kom iväg så sent. Så vi provade på Pan. Men där vart vi nekade i dörren och Sandras pöjk ville inte komma ut och försöka få in oss heller. Så vi vandrade iväg och tog oss in på Sturecompaniget istället. Haha!
Det är mitt och Sandras nya ute ställe. Visst det sivder till att få betala 160:- för att komma in, men det är 23 års gräns och det är faktiskt inte så mycket drägg där inne. Det är rätt skön stämmning, jag gillar det. Visst finns det en massa folk som man mest skrattar åt. Alla bakslickade frisyrer och "jag är så himla ball och har pengar" typer.. Men överlag så är det ett väldigt trevligt ställe.
Vi hade iaf en trevlig stund vi tjejer ihop, jag satt där och smuttade på min cola och var så stolt över den. Tror att jag vart "full på min cocacola" haha! För jag vart nog mest hypad av oss alla, min otaggade känsla vände och jag vart glad och flummig.
Drog ett bra tag innan Sandra och Elin och tog mig hem.. Kände mig ovanligt trygg när jag tog mig hem genom stockholm hem till mitt hus helt själv mitt i natten.. :)

http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v1918/144/71/726609051/n726609051_1952153_9722.jpg

Kommentera här;
Postat av: Sandra

Sture here we come :D höhö

2009-01-13 @ 09:45:26
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

då får du nog testa igen. f5 ;D

2009-01-13 @ 10:25:29
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0