Läsarfråga: Shine blonde på bruna slingor?

Fråga:
hej. jag läste precis en gammal fråga som du svarat på tidigare. och det jag undrar med l'oreal shine blonde. är att jag är blond, men jag har bruna slingor i mitt hår. förstörs dom om jag använder det shampoot?

Svar:

Hej! Det kommer inte Shine Blonde att göra, för just Shine blonde är inte alls lika lila(=neutralisernade) som silver schampoo är. Men det som kan hända är att dina bruna slingor kanske får en lite mer kallare ton, men antaligen inga större förändringar än om du inte använde shine blonde. För det är ingen uppljusing eller likande i schampot, så slingorna kommer inte alls bli ljusare, endast en aning kallare om det skulle vara så att dom har en varmare ton nu.
För har du mer blont hår är brunt tycker jag helt klart att du ska satsa på shine blonde serien :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0