Några fynd från London


Detta är fynden som jag fyndade i London.
Som är med på bilderna;
- Klänningen i siden stuk som jag fyndade för två pund (ca 26:-)
- T-shirten med tryck fyndade jag oxå för två pund
- De svarta skorna fick jag för 6pund (ca 80:-)
- Dom underbara lila skorna fynda jag för ca 170:-
- Sen ser ni att det är geleinlägg i de svarta skorna, vilka jag oxå köpte. Gör verkligen skorna mycket skönare att gå i

Som inte är med på bilden;
- två par tygskor ett par svarta och ett par vita
- Två diadem varav ett ni ser här
- Glittereyeliner
- Svart flytande eyeliner
- Vit och Svart kajal
- Plånbok



Kommentera här;
Postat av: Linn

Hej! :)

Mamma o pappa håller på & köper en nybyggd lägenhet inne i norrtälje, eller den blir klar i maj!

Så gården ska ut på försäljning.

Och jag & fredrik letar lägenhet i sollentuna, vallentuna, upplandsväsby. Så vi kommer närmare våra jobb o hans fotboll (spelar ju i vallentuna) :)



Du förresten,

jag ska börja bli ljusare.

För någon gång vill jag bli blond.

Tänkte tokslinga mig. Mer o mer slingor för varje gång så jag förhoppningsvis blir blond nån gång...

haha, hur mkt kostar det på din salong? =)

2009-01-06 @ 07:06:06
Blogg: http://prinskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0