Torsdag

Godkväll alla söta!

Samtalet som ägde rum efter inlägget nedan gick jätte bra. Jag känner ett sånt otroligt lugn i kroppen efter de samtalen som jag haft de senaste dagarna.. En helt underbar känsla helt enkelt.


Idag har jag jobbat på, är verkligen riktigt sliten nu. Känns inte riktigt bra. Men imorgon blir det sista dagen på salongen för två månader framåt, vilket känns både bra och dåligt. Har jobbat 9 timmars pass nu ons-tors och det det känns i hela kroppen kan jag säga.. Skulle nog helst vilja jobba på en salong där det är 10-18 istället. Men man tager vad man haver.

På lunchen idag så sprang jag in på H&M och köpte ny rengörings lotion och en dagkräm. Var allt för längesedan jag hade något sådant. Så det tyckte jag att jag kunde unna mig själv. Dessutom köpte jag med mig två ansikts masker.
Så planen var nu att gå och ta en skön låååång dusch och sedan lägga på en ansiktsmask och greja. Tror det skulle vara bra för min trötta själ just nu.
http://www.kozmetikcim.com/images/Products/p_73_b.jpghttp://www.free2buy.com/eshop/images/loreal_fc_008.jpg

Kommentera här;
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tycker jag med, men fatta vad många i min närhet som garvar åt mig:p men dom ska få se, när jag har den där piercringen ska jag inte göra annat än å visa den för dom hela dagarna:P haha .. bara för att jävlas :D

2009-01-16 @ 08:34:30
Blogg: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0