Tisdag

Godmorgon alla cute:isar! :D

Min morgon började riktigt tidigt idag, eller iaf för att vara jag. För klockan 8:00 var jag nere i kyrkan för ett arbetslags möte. Var kanske inte så jätte mycke som jag hade att göra i disskutionerna. Men skönt att träffa de flesta som jobbar där nere när alla har tid att prata. Har ju träffat på de flesta av människorna tidigare, men nu vart det under lite annorlunda situationer.

Nu är jag hemma en snabbis innan jag ska dra iväg till bussen för att ta mig till Eva, som har sin praktik på Make Up Store. Hon behövde någon att öva på, och visst ställer man up på det? Så vid 12:00 skulle jag komma förbi.
Sen ska jag förbi den andra kyrkan och hämta grejer som saknas till den där jag är vaktmästare i.

Vad resten av dagen har att bjuda på, det vet jag inte.. Ska ner till kyrkan senare ikväll och städa lite och kolla till det. Men något annat speciellt blir det nog inte. Varva ner tror jag, då jag flängt runt som en dåre de senaste dagarna. Inte en ända lugn stund nästan.. Så det är jag värd.


Har jag sagt att jag tycker om min lilla kattaskrolla?

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Tack du :) Inget som dina, men var sugen på lite förändring och har inte råd att anlita någon, med andra ord dig hehe. Så fick trixa lite själv. Kram

2009-01-20 @ 11:09:14
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahah, du är ju fan snygg på alla dina bilder. Så det tror jg nog. Annars får du leka fotosession med dig själv ;) Det gör jag när jag har tråkigt. Kraaam

2009-01-20 @ 15:36:12
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0