This is my evening

Godkväll alla söta! :D

Jag stod för middagen denna lördag och jag bjöd på Enchiladas.
Åt det ju förra helgen då jag hade vänner över. Men tänkte kolla hur det blev om man bara gjorde det till en "vanlig" grupp på fyra personer. Vilket gick lika lätt det :)

Sitter just nu och betar av beställningsdesignerna som jag har att göra. Älskar verkligen att göra designer, fast mest älskar jag nog att göra personerna som får designerna glada. Speciellt när dom blir så glada och berömer en för ens arbete och dom kan inte förstå hur jag kunna läsa deras tankar. Älskar verkligen den känslan :) Det är en känsla som jag tycker att alla borde få vara med om. Känna hur glad och hur man överträffar någon annans förväntingar.

Annars kommer inte min kväll bestå utav något annat. Ska lägga mig i någon såndär tid då jag börjar jobba tidigt imorgon :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0