Söndag

Goderkväller!

Idag var det verkligen lugnt på jobbet, januari brukar var en lugn månad (säger dom iaf). Då jag faktiskt aldrig har jobbat som frisör i januari månad ännu. Om man bortser från att jag har haft praktik på salong i januari, men det var bara en dag i veckan och det var inte så att man tog kunder hela tiden. Så man kände inte av så mycket av jobbet då egentligen. För det var inte riktigt på riktigt, för vi gick alltid ut med att jag bara var elev till kunderna. Vilket gjorde att jag inte hade någon press på mig att det skulle vara "perfekt" eller gå fort. Självklart gjorde jag så bra jobb som möjligt och allt. Men vem begär att man är bäst när man inte ens är färdig lärd?

Ska ta och fota alla mina fynd från England nu hade jag tänkt. Bättre sent än aldrig. Måste verkligen bli bättre på att fota de grejer jag köper hem. Då jag faktist köper kläder varje vecka, det trodde ni inte om mig va? ;D haha!

Köpte iaf med mig en ny mascara, för den jag äger just nu börjar lida mot sitt slut.
http://beaut.ie/blog/wp-content/uploads/2008/05/beauty-tubes.JPG
Det är verkligen den bästa mascaran som jag någonsin träffat på. Får ofta frågan om jag har lösögonfransar och grejer på mig. Vilket jag inte har, utan jag har mascaran att tacka. Dessutom är den så enkel att få bort.

Kommentera här;
Postat av: Sofie Gustafsson, Mesuss

Om det är den på bilden du menar så, visst är den för bra! Har också fått samma kommentarer i skolan ibland, väldigt kul =) Dock får jag alltid "kamma ut" ögonfransarna med en speciell kam eftersom jag har så långa ögonfransar =P

2009-01-04 @ 20:53:19
Blogg: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej Sussie! Allt bra med dig? Tänkte höra lite saker med dig. Jag älskar den designen jag har nu men är ändå lite sugen på en ny. En enkel och stilren utan så många bilder. Gärna i färgerna grå, guld typ. Frågan är om du skulle kunna tänka dig göra en sådan till mig? Och isåfall, om det finns något sätt som jag kan "spara" den gamla på så jag kan byta tillbaka eller växla mellan dom i fortsättningen? Jättemånga kramar! :)

2009-01-05 @ 14:39:22
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0