Sms

Goden morgen alla söta!

Inatt fick jag ett sms som gjorde att jag inte kunde somna om, om en viktig sak som jag måste ta tag i idag. Men den är rätt stor och viktigt, så jag kommer inte orka ta det nu innan jag börjar jobba. Som jag helst skulle vilja göra. För det känns som om det kommer bubbla upp en massa känslor och jag kan inte vara sån på jobbet. Sånt tycker jag att man ska lämna hemma. Man kan inte alltid sätta sånt här först? eller ?

Men ett snack senare idag blir det.. hoppas verkligen att det löser sig som det ska. För jag vill inget annat.

Nu måste jag kleta på sminket och ta mig till jobbet!

Vi hörs senare

xoxo

Kommentera här;
Postat av: Jonna

Hej, Gumman!

Usch, aldrig roligt och vakna av ett sms mitt i natten. Hoppas att det löste sig och att du haft en bra dag på jobbet.



Kram!

2009-01-14 @ 15:04:22
Blogg: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0