Smink modell

Hej!

Nu sitter jag här hemma och bara tar det lungt, ska ta tag i dontionsdesignerna som ligger och väntar på att bli fixade. Så att jag kan beta av den listan lite. Borde ta tag i Gratis listan oxå, men den hamnar i sista hand då donationer alltid kommer först.

Var riktigt kul att komma till Eva och bli sminkad. Hon är riktigt duktig, själv skulle jag inte alls klara av det så som hon gör! Hon är alltid själv så snyggt sminkad att man blir så himla inspirerad att själv börja sminka sig mer och testa färger.
Vart iaf en dag make-up för min del som såg ut såhär ;

Kommentera här;
Postat av: sandra

naturligt å fint, men hur går de me ditt sminkuppdrag :D ?

2009-01-20 @ 18:06:44
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0