Pepparkakor

Nu kan jag stryka det första som jag hade på min planering idag, alltså att träna. Vart 40 minuters intensiv träning på WiiFit. Får se om det blir mer tränning till kvällen eller inte.

Har precis tagit en dusch så att jag inte luktar usch! och ha även plockat fram min lunch/mellanmål som består av ett glas med aprikoskräm och några pepparkakor med brieost. Som har blivit min stora last nu under julen, men nu när jag tränar dagligen så tycker jag att jag kan äta det med gott samvete :)

Har ni inte testat det så har ni verkligen missat något!

nu blir det nästa grej på min planering städa upp kläderna, wish me luck!

Kommentera här;
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag äter det m,ed gott samvete ändå :/

Haha

2009-01-12 @ 20:39:58
Blogg: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0