Onsdag

Hej alla söta!

Jag har varit så fruktansvärt dålig på att sitta vid dator dom senaste dagarna. Då det är fullt upp hela tiden. Först skola under dagarna och sedan slutar allt med att jag ska jobba på kvällarna.

Fast igår så jobbade jag inte, utan först åkte jag hem till Anna för att göra min första manikyr på en person. Då jag ska gjort 20 stycken eller iaf minst 10 innan provet som är den 13 feberuari.
Vart riktigt snyggt! Sen efter det drog jag vidare till resturangen där jag mamma,pappa och H skulle äta min lite försenade födelsedags middag. Min bror skulle varit med egentligen, men tråkigt nog så behövde han ägna sin kväll till att plugga. Vilket var lite tråkigt, då det alltid är trevligt att gå ut och äta. 

Idag har jag varit i skolan, och sedan hem för att mer eller mindre vända och gå ner för att jobba.
Så nu äntligen sitter jag här på min soffa med datorn på magen igen. Kan det bli bättre? :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0