NattiNatti!

Godkväll alla söta!
eller börja väl lida mot ett God natt snarare?

Dagen slutade iaf med att jag betade av min donations lista med designer och kurerade mig i soffan ända tills det var dags att ta sig ner till kyrkan och jobba lite.
Idag städade jag nere på slöjden och sällskapsrummet. Satt även och skrev upp ett eget städa schema, då jag tyckte att den vanliga vaktmästarens lapp som han gav mig. Inte alls var så bra. Den gav en riktlinje, men han vill helst att jag sitter där 4 timmar om dagen. Men hur ska jag lyckas med det? Då jag bara kommer kunna vara där nere på kvällar och helger. Så en helg kan jag enkelt sitta där nere hela dagen om det skulle vara så, men en kväll? Nej det kommer inte funka för mig. Men jag tror detta kommer bli toppen! :) Hoppas dom som jobbar där blir nöjda iaf! 


Sen har jag inte gjort så mycket mer denna kväll. Gluttat på tven och fixat ännu mer med donationsdesigner åt folk.

Imorgon blir det andra bullar, först in till stan och fixa lite frisör saker och sedan ska jag slinga och klippa Elin :)

GOD NATT ALLA SÖTA!
xoxo


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0